onsdag 20 januari 2010

Mitt lilla universum

Tänk om folk visste och ändå så tror människor att dom vet allt men ändå vet dom inte hälften av det som hänt och håller på att hända.....

Känner mig så fruktansvärt sliten och trött i både kropp och själ...tankar och känslor virvlar runt i mitt lilla universum och det känns som att mina minnen av den tid som riktigt lycklig bara försvunnit. Människan har fysiska minnen, minnen som sätter sig både i kropp och själ, i mitt fall så tycker jag mycket av det försvunnit....
Tröttheten täcker det mesta och värdelösa relationer som kramar all kraft och energi ur en...
Man väljer själv säger endel, ens egna inställning, styra sina egna tankar mm mm. Mmm, i alla kategorier har dom som säger detta skiträtt....men det är ju sååååååå jävla enkelt i den praktiska verklighet man lever i!!!

Det måste hända något...annars finns...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar