fredag 15 januari 2010

Fredag kväll!

Det största som hänt idag var att Lukas kom..han har verkligen längtat efter sin mamma och det känns jätteskönt för jag känner exakt detsamma. Pappa Tommy har varit så trött den här veckan och det kan jag förstå eftersom han både har ett heltidsjobb där mycket händer hela tiden + sitt företag. Efter en 15-årig relation så har vi i alla fall förstått så mycket att vi hjälps åt och Lukas är som sagt vårat gemensamma barn...och för att han ska ha det bra så måste vi hjälpas åt. Ibland har jag mindre ork och ibland så är det Tommy.....

Saknar mitt gamla liv ibland och funderar vad som egentligen hände men det kommer jag nog aldrig få svar på....

Har valt att gå vidare men vi får se hur längen det går...känns lite "väl" ibland...

Trött så jag håller på att spy just nu och Lukas har somnat och då tog det mysiga slut...så jag kan nog likaväl gå och sova och längta tills imorgon när han vaknar igen...

Over and.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar