tisdag 12 januari 2010


Imorgon blir det till å åka å hämta Lukas direkt efter jobbet...för just nu är längtan för stor. Äta lite och umgås en stund..prata och kramas lite.

Den här veckan fram till torsdag känns rätt meningslöst när det inte är nå barn på Drömverkstan..man går bara runt och försöker hitta på nå fjantiga uppgifter som inte finns. Kan klart konstatera att jag trivs bättre när det händer "lite" mer....

Imorgon är det dax för det första samtalet igen på PBM på en månad eller nått och julen har varit fylld med både underbara stunder och mängder av skit så hur jag ska kunna sumera detta för honom det begriper jag inte....!

På torsdag är det dax för mig att göra en ansiktsbehandling (lyxvarianten) och det kommer inte alls att sitta helt fel! Inte ofta jag unnar mig själv nått sånt..men det kändes som om det var dax nu.

Kanske så här snart?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar