onsdag 13 januari 2010

Må bättre..

..kunde jag väll ha fått gjort nu. Öppnade ett brev igår kväll (runt 23) där det stod att försäkringskassan skulle sänka min ersättning till hälften av det jag har idag!!!! VA? Vem ringer man den tiden på dygnet och frågar vad och hur det kan komma sig!? Skrev ett akut mail till min arbetsförmedlare och bad om hjälp...som tur va så ringde hon mig redan kvart i 8 i morse. Har inte sovit knappt nå inatt och gråtit i mängder.... Hur som haver så meddelade min a-förmedlare att det va a-kassan som inte skickat en signal till f-kassan att jag var berättigad nya stämplingsdagar.....FYYY fan vilken soppa säger jag bara, och är man redan sjuk så blir man bara sämre känns det som...ska man behöva sitta och hålla sig sysselsatt med byråkrati hela j-la tiden fast man mår som en urvriden trasa redan? Ja, det verkar inte bättre!! Det är så tydligt att jag inte fixar såna här smällar..det kan och ska jag inte sticka under stolen med...

Väntar på att klockan ska ticka 14 så jag kan hämta Lukas och tillbringa lite tid med honom...fast jag bara skulle vilja sova...men har lovat som sagt. Mitt älskade barn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar