lördag 23 januari 2010

80-talets Jane Hellen

Drar till Bollnäs en vända idag för att vara lite mer "exotisk". Man kan ju inte bara hålla sig till Söderhamn..eller? Tar med mig min gode vän Åse som hade lite hon ville kolla på och jag måste på Rusta för att kolla och sniffa på 80-talets Jane Hellen schampo och balsam, hur dåligt det än är så är det en doft som etsat sig i mitt minne...kanske måste inhandla det också..

När jag var mellan 8-15 år så samlade jag på schampon och luktsuddar, önskade mig aldrig annat på födelsedagar och julaftnar. Tappade min mamma bort mig i affären så visste hon precis vart hon skulle hitta mig, vid hygienavdelningen!!

Måste inhandla en hårfärg också då jag sist försökte färga håret i Kastanj..så nu är jag röd i hårbotten och brunt i resten...isch!! Ser inte klokt ut, så nu blir det svart..svartaste svart! Det kanske inte så många vet är att jag är blond..BLOND..haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar