lördag 9 januari 2010

MAMMA


Imorgon har jag bjudit hit mamma och hennes Anders på mat eller närmare bestämt Porterstek. Har aldrig lagat det så det lär bli en utmaning! Jag har alltid älskat mammas mat och jag känner att jag har så mycket mer att lära av henne.. Varje gång jag sagt att det inte blev/blir bra av det jag gör så har hon alltid älskat min mat också och hon har alltid uppmuntrat och trott på mig i vad jag än tagit mig för med. (Fast visst har vi haft och har duster ibland)

Kom min mamma mycket närmre när pappa dog..en form av gåva tror jag att det va. Vi hade omöjligt kunnat ha en bättre relation innan...så va det bara...

Hon har verkligen inte haft många glansdagar i sitt liv och ändå står hon upprätt!! Jag är henne så evigt tacksam för att hon finns..

Älskar dig

Mamma och jag

(Å tomten Anders förstås)

Julen -07 i mitt hus i Myskje

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar