torsdag 7 januari 2010

I min lilla bubbla

Så lugnt och skönt det blev...och här sitter jag med inte ett dugg dåligt samvete. Då familjen damp stutsar runt på Hällåsen. Dom kom in till mitt jobb på förmiddan och pysslade lite, Lukas gjorde en ramp till sin "finger-skateboarb" som blev så fin så :) och tjejerna ritade..

Jag har ju själv under tiden på Drömverkstan fått chansen att utveckla mina egna talanger, som den estet jag faktiskt föddes till. Luffarslöjd och målning är 2 saker jag garanterat kommer att fortsätta med och jag längtar tills att mitt stora golv-staffli kommer (fast jag inte har någonstanns att ställa den).... Det lär bli en tuff nöt att knäcka...hmmm!


Undrar varför jag ser så "skitnödig" ut när jag sjunger?!

2 kommentarer:

  1. Njae, kanske! Sjöng något från Julias Abba-singstar..lite väl ljust för min del som den baryton jag är :)

    SvaraRadera