fredag 29 maj 2009

Hus

Det här med hus....ett helvete utan dess like, för antingen så gillar man att bo i ett hus eller så gör man inte det. Blir så förbenat jävla trött på när jag tänker på hur olika vi är. Om det är hållbart?..nej det är det inte! Tar jag fram dammsugaren 2 ggr i veckan så får jag utskällning! 3 ungar...säg mig, blir det inte lite skitigt på golven då? Om möjligt önskas kanske en ren tvättmaskin när alla kalsonger är använda....tack men nej tack....ett sånt liv vill inte jag leva. Idag lukta det fan unket i huset, kläder överallt, hallen med 311 skor, grus....är det inte dax då kanske? Nääääääe...lite renlighet kan ju vara riktigt farligt! Om man lägger saker på golvet och dom blir skitig....då är det fanemej dax enligt min mening...så är det bara!

Måste man städa jämt får jag till svar!

Jag är trött och less...riktigt trött och less just nu!

2 kommentarer:

  1. Städa är inte kul... men skönt att ha det rent!

    SvaraRadera
  2. Skönt å höra att det är fler som tycker om att ha det rent omkring sig!

    SvaraRadera