onsdag 13 maj 2009

Nu är det lugnt på loftet..

..kan man väll lugnt påstå, de tre små sover som små änglar... (Lukas 6, Moa 5 och Julia 10 år)
Så här sitter jag nu nyduschad med en kopp varmt och låter min dag sjunka in...

Jag har nu ökat min arbetsträning till 3 timmar utan problem, jag kan ju nämna att jag är på "Drömverkstan" på dagarna..en jättemysig arbetsplats med bra arbetskamrater. Det som känns en aningens jobbigt just nu är att jag inte vet hur längen jag kommer att få stanna där..har bara fått fram till sista maj, sen vet jag inte ett skvatt vad som händer men det är bara att hoppas på en förlängning. (Forts. följer)

Ett av min största intressen är ju musik och jag måste ju bara slå ett slag för Depeche Modes senaste album som är en riktigt bra sån "Sounds of the Universe". Mycket värd att innehava!

Sen vill jag också nämna min goda vän David..som är en mycket duktig musikskapare, helt otrolig skulle jag vilja säga. Jag är full av beundran! Kolla in: www.moist.se !

Till sist, tack Malin för en mysig lunch på Furan idag..det gör vi om snart igen =)

Kjam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar