fredag 22 maj 2009

Fredag kväll!

Ja, det föregående inlägget var väll inte så mycket att orda om...

Ensamheten är påtaglig men ändå rätt skön..en mixad känsla! Att vara ensam dessa helger när Lukas anländer har blivit vardagsmat, visst är det skönt att få rå om sin lilla "goa" kille och ha fredagsmys med allt som ingår...men visst blir man less när man vet att både 1, 2 och 3 personer saknas i den sk. "familjen annorlunda"! Ska det kanske bara vara vi 2 trotts allt, tanken har slagit mig mer än flera gånger.
Jörgen är med sin andra "familj" och fiskar "någonstanns" häromkring och beräknas komma hem "någon" gång man ej vet när, imorgon eller på söndag kanske!

Nästa vecka rullar det igång med fotbollen för min lillkille..det blev rätt påtagligt idag när han fick nya fotbollsskor, då blev han lycklig minsann =) Cirkus blir det också till veckan för Lukas, Moa och mig, det ska i alla fall bli riktigt skoj!

Jag ska nog krypa ner under täcket och kolla på lite TV där istället...tills att John Blund kommer och hämtar mig....


Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar