lördag 6 juni 2009

En liten resumé

Det var ett tag sen jag skrev sist.
I söndags så bjöd jag hem mamma till oss, vi firade morsdag med att äta ute i solen...vi grillade och åt tårta på det. Mamma är en beundransvärd person och en stor förebild för mig..en person som genomgått så många smällar i sitt liv och ändå rest sig upp och jag är så glad att hon finns...älskar henne så mycket!

Veckan som va så har vi inte haft några barn så jag har ivrigt försökt att fokusera på jobbet, att komma igenom tvätt-strykhögen, bytt gardiner i köket, attackerat Göteborgaren och Lindqvist trädgårdshandel för inköp av blomster (och än är jag inte klar).... , kört Qi gong 2 dagar och djupavslappning så snart är jag klar med grunderna i Qi gongen =) Det är faktiskt något som jag skulle vilja lära mig mer av och gå till nästa steg...jag kanske blir instruktör en dag, man ska aldrig säga aldrig!

Lukas kom igår, mitt lilla frö. Idag var han och jag och handlade kläder och skor till examen eller ja, den lilla examen i alla fall..han börjar i 1:an till hösten =)
Så vi har varit ensam hela dan (som vanligt)! Men mysigt har vi haft det ändå..

Min penicillinkur åt jag färdigt i torsdags men känner fortfarande att det trycker över ansiktet och för att inte prata om huvudvärken jag har haft hela denna vecka...suck! Kanske måste åka in och kolla igen..lite tjatigt börjar det att bli!

Imorgon blir jag ensam hela dagen och det ska bli så makalöst skönt så jag ska nog försöka att inhandla dom sista blommorna och äntligen sätt ner alla i mina nyinköpta amplar och blomlådor i rotting...det kommer att bli så fint!

Sitter och lyssnar på Depeche Modes skiva Ultra....låten "Inside" är så jävla skön..det är så man riktigt ryser till när man hör den!


Godnatt

2 kommentarer:

  1. The Bottom Line är den bästa på den plattan... och jag förmodar att du menar "Insight"?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag skrev fel....så tokigt det kan bi!

    Kjam

    SvaraRadera