lördag 23 maj 2009

Lördag kväll!

Kommer jag att överleva veckan som kommer? Jag känner mig redan helt slut av bara tanken!
Fotbollsträning, brännboll, föräldrafika, cirkus, dansuppvisning, utflykter, examenskläder mm mm....visst låter det väll alldeles förträffligt trevligt? Men fy f-n...
Känslan av att ta sitt pick och pack och bara dra känns så stark just nu! Det skulle väll vara en snygg undanmanöver och låta andra fixa och dona istället, eftersom det känns mer än övermäktigt för mig...som är mer än utbränd sen 9 månader tillbaka.

Sen kommer domen för mig också den här veckan om jag får stanna på Drömverkstan eller inte..det känns ju inte så skönt i mag-gropen när man funderar över det...det skulle vara rätt skönt att få veta hur det blir framöver.

Det är mycket gny och gnäll men i detta nu så är jag så j-la slut och trött så det saknar motstycke!

Jag kan ju bara nämna lite kort då att jag sedan augusti förra året varit sjukskriven pga en kraftig utmattningsdepression...en remiss skrevs i slutet av augusti till PBM stressmedicin förra året! Har jag fått kommit dit än? nä, det har jag ej fått... Mår jag bra? nä, inte särskilt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar