torsdag 14 maj 2009

Känner mig...

..irriterad...

Lukas har varit sjuk 4 dagar av dom nu 7 som jag har honom varannan vecka..så det blir liksom tröttsamt och irriterat...så ska jag lämna honom till pappa Tommy imorgon "igen". En vecka har bara svischat iväg liksom!

Man tjänar ju dessutom "miljoner" på att ha aktivitetsstöd! Skit..skit..skit! Skulle behöva städa huset...ser förjävligt ut, tapetsera vardagsrummet, köpa ny soffa för dom som står där idag ser ut som "hej kom och hjälp mig"! Lukas har struktur blommor på sina tapeter (urk) i sitt rum..

Har man valt fel tro (med husköp)? Jörgen är inte intresserad av hus och sånt som följer med...problemet för mig är att jag inte har orken att fixa allt själv! VILKET DRÖMSCENARIO!

Jörgen är så allergisk emot denna vår så det finns inte...han kan knappt andas på nätterna, skitjobbigt har han det. Så det har inte blivit mycket till sömn den senaste veckan =(

Imorgon så ska jag börja på Qi Gong, det ser jag fram emot. Alltid roligt att lära sig något nytt och för mig med all säkerhet välbehövligt!

Ska kolla på akutmottagningen i Bronx snart...bara älskar såna program. Travel and living och Discovery World är kanaler som jag alltid kikar på =)

Imorgon är det en ny dag...jag och Moa blir ensamma imorgonkväll då resten av familjen åker till Ljusdal. Kan det bli en pizza må tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar