tisdag 2 februari 2010

Lilla Moa och jag


Det är kav lugnt i stugan, det är bara jag och lilla Moa som är hemma...hon är sjuk stackaren. Jörgen, Lukas och Julia har åkt till IOGT-NTO i Bergvik för att Lukas har innebandy ikväll...kände att jag inte orkade åka till Bergvik 4 ggr idag då jag redan skjutsat Lukas till skolan och hem igen för att därefter åka tillbaka för läkarbesök på Linden....hem igen och tillbaka för att hämta Lukas och hem igen......(orkar ni höra mer?) -nä, förstod väll det och inte jag heller!!

Underbart i alla fall att Jörgen ställer upp för mig!!

Var på återbesök idag hos samma doktor som för en vecka sedan...hörde ni? samma doktor! Helt otroligt!! Känns som om han innerligt bryr sig, sådana läkare är få och svåra att hitta. Blev sjukskriven en vecka till och ska nu öka medicinen ytterligare...så det blir till att avvakta och se vart det leder någonstanns...återbesök och uppföljningar.

Imorgon är det dax för samtal på PBM igen, känns bra att hjälpen finns där...nu med ett lite annorlunda utgångsläge denna gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar