onsdag 10 februari 2010

Onsdag

En vecka har snart gått och det är min första arbetsvecka efter 3 hemma. Det har gått över förväntan även om mina ögon knappt varit torra från salta tårar..men det måste ut, ut ur systemet för att lindra smärtan... Fina och omtänksamma arbetskamrater har gjort detta möjligt.

Sitter och tittar på Jörgen och ser hur han frenetiskt spänner ögonen på matchen mellan Arsenal-Liverpool, Liverpoolare som han är...så engagerad och konstaterar att kvällens match bara är sopor...(eftersom Arsenal leder med 1-0)! Har aldrig förstått nöjet med att jaga en boll...men det är bara till att acceptera olikheterna. Men en sak är säker och det är att jag tycker om på helgerna när man står och lagar mat eller ligger och mysläser höra suset av fotboll i bakgrunden från TV-n..det hör liksom till på något sätt :)

Fick låna min älskade Lukas idag också, tandläkarbesök och fika blev det..så mysigt att få rå om min fina fina kille. Som jag älskar honom. På fredag kommer han på riktigt.

Kram och godnatt till er mer eller mindre trötta där ute....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar