tisdag 2 februari 2010

Helgen som varit..

Har spenderats i Sthlm med min Jörgen på hotellet Amaranten..jättefint var det. Föregående vecka hade tagit mer än musten ur mig så jag var egentligen för trött för att åka dit överhuvudtaget..men gjorde helgen ändå.

Lördagen spenderades på fest med vänner, vi var nog 13 stycken...DM quiss och lite smått och gott att äta. Söndagen gick vi på Depeche Mode konserten som var fruktansvärt bra..såld blev jag på Martin L. Gore som i vanlig ordning sjöng 3 låtar själv bla "Insight" och "Home"...höll f-n på att kissa på mig, så j-la bra han var. Det var min första konsert men inte den sista kan jag klart konstatera... Nitzer ebb som var förband var ju också så himla bra..mmm I like! Så fick jag som jag vela också, dom spelade min gamla favorit "Trigger Happy"!

Summan av denna helg..Stockholm i all ära men det är fantastiskt skönt att komma hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar