lördag 20 februari 2010

In my...

Lördag morgon, sover jag? In my ass liksom....im uppe to lite a fire for the värmens skull! Kan liksom inte fatta hur f-n vi kan få en elräkning på 3300 denna månad när vi dessutom eldar, frågan är om vi kan bo ikvar här i huset överhuvudtaget...suck!

Det är meningen att jag ska på tjejfest ikväll men jag måste säga att snön spolierar det mesta av stämningen...vill bara kura ihop mig som en lite katt och mysa men samtidigt vill jag ut och röra mig och träffa människor..

Ska försöka röja här så fort familjen åkt, dom ska till Ljusdal. Det är så fanatiskt mycket skit som dragits in med veden och det rullar dammtussar everywhere... Sova ska jag också göra..det ska bli så skönt att få vara själv!

Färgade mitt hår igår men blir aldrig nöjd..kan nog inte få till det mörkare, svart skulle det vara men jag tycker fortfarande att det är "bara" mörkbrunt :( Men det är bättre än blond som jag egentligen är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar