lördag 27 mars 2010

Skitveckor...

Kan inte uttrycka mig på annat sätt än så när det är det enda jag pysslat med. (Kul att veta va?). Fick i alla fall träffa min läkare i veckan så nu har en utredning av min kista påbörjats...det är dock inga glamorösa tester jag får göra, blääää! Men ack så nödvändiga :/

Haft Lukas här från tisdag till igår kväll (fast det inte var våran vecka) då pappa Tommy varit på mässa i Sthlm och visat upp Jeven. Lukas är bara för mysig just nu, spexig, kramgo och påhittig :) Läsningen börjar att lossna för honom också..han lånar så mycket böcker på biblioteket på Bergviksskolan så vi hinner knappt läsa ut dom innan det är dax att lämna tillbaka dom. Han är så stolt över att det börjar släppa och han förstår att bokstäverna blir ord och orden till meningar :)

Min fina fina fina kille..fantastiskt vilka känslor man kan ha för denna skapelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar