tisdag 9 mars 2010

Flinken alt. Sibylla

Snacka om att bo i ett litet hål liksom. Kommer man in på "Flinken" eller Sibylla eller vad man nu ska kalla stället och ska beställa en "Parisare med...och så fyller han i och det gör han alltid nuförtiden när jag kommer" :/ Idag sa han - en parisare med hemlagad senap och ketchup, ost och paprika! -Aaah, säger jag då gapandes och rodnande :) Lite skönt kanske ändå att dom vet, men det är ju lite pinsamt också..

Jobbade själv på Flinken 90 och 91 som värsta blondinen bland de utländska ägarna, fick servera en massa konstiga vänner och familj till ägarna....dom satt där med raderband och pratade en massa konstigt och stirrade på mig från topp till tå när man gick förbi...
Precis i samma veva blev det inne med Levis 501:or och jag var lika blond som Izabella Scorupco som precis då kommit med sin hit "Shame shame shame"...haha, ja det var tider det och jag var bara 14-15 år!!

2 kommentarer:

  1. Dem har en "David" på menyn... så jag behöver inte ens säga något när jag kommer innanför dörren... det är skandal det. :-P

    SvaraRadera
  2. Aha, se där ja. Så du är där så pass ofta och jag har inte mött dig där mer än 1 gång? ;) Vad innehåller David-Menyn då?..kanske är något man kanske ska testa till veckan!

    SvaraRadera