onsdag 24 mars 2010

Rätt märkligt ändå

Man kan ju alltid diskutera det där med att bli tillfrågad...vare sig det gäller fest eller annat...
Men men...en del säger en sak och gör exakt det samma själv!! Så är det i verkligheten...

I övrigt så är det riktigt illa ställt med min mage just nu för i exakt 1,5 vecka så har allt jag stoppat i mig runnit rakt igenom mig. Mått riktigt illa, kräkts, haft magsmärtor och magknip. Är grå i ansiktet och tappar hår.. Det är ju uppenbart att något i systemet är helt galet uppåt väggarna. Har testat det mesta i matväg men det ger ingen utdelning..."bara utgifter"!
Visst är det mycket som varit omkring oss den senaste tiden men jag har inte känt mig så stark som jag känner mig nu...på ett bra tag.., så detta har inte med psyket att göra.
Ska till doktorn imorgon så får vi se hur pass omfattande det är...

Ha det så bra alla där ute, så ska jag försöka ha det jag med....i sängen, sömnen, drömmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar