söndag 21 juni 2009

Prinsessan på ärten

Jag vet nog inte riktigt hur jag ska beskriva hur slut jag är och faller jag snart så tycker inte jag att det är ett dugg knepigt heller...att leva som vi gör är faktiskt en konst! Visst skulle vi kunnat ha barn 3-4 stycken för jämnan och skitjobbigt hade väll säkert det också varit...men att ha barnen varannan vecka är som 2 i 1 också, jag har 2 primadonnor som inte är "mina" egna heller som man ska försöka vara någon slags ifyllnad och substitutmorsa åt! Dessa 2 veckor som gått har väll inte liknat något annat jag upplevt tidigare...avslutningar, kvällsaktiviteter, examen, kalas, inskolning på förskola...uppå det skitväder och en UVI som jag nu äter penicillin för...JAPP man mår som prinsessan på ärten......verkligen!
Nä jag vet! Jag ska väll inte gnälla för det finns väll dom som har det sämre....men jag tänker inte jämföra med nån annan heller även om man har självdistans!
Dom senaste veckorna "tror" jag att jag varit på jobbet men jag vet inte riktigt säkert heller eftersom jag knappt varit närvarande känns det som (fast jag varit det) ! Allt är bara en enda dimma..........
Imorgon ska alla 3 med mig på jobbet...jag kan knappt tro att det är arbetsträning jag håller på med!
Här kommer lite kort av det som hänt på sistonde:


Vilken planet befann jag mig på "här" då? Ja, jag ska vara vid havet i Vallvik..men ej särskilt närvarande..... Qi gong avslutning!

Min lillstora kille på sin första fotbollsskola i Bergvik!

Här är gänget som hållit ihop från dagis, tv Erik, mitten Viktor och till sist Lukas. Viktor och Lukas har setts sen dom inte kunde säga ett ord =)

Den här bilden får helt enkelt tala för sig själv! Min fotbollshjälte!

Lukas och Moa!

Nykära...pussades som bara den på midsommarafton och gjorde sen slut på midsommardagen...

Examensdagen i Lynäs

Nu kryper jag ner några timmar innan nästa pass...

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar