fredag 23 april 2010

Hur lever man normalt igen?


Kom hem igår kväll efter ett dygn på infektionsavdelningen på Gävle sjukhus. 4 liter dropp var vad jag behövde...och det mer än välbehövligt då jag var så pass uttorkad som jag var. Mängder med prover togs och en CT mage gjordes också..fick dricka äcklig kontrast vätska så jag trodde jag skulle drunkna inifrån och så spruta dom in någon vätska så jag trodde jag skulle brinna upp inifrån. Men magen och organen såg fina ut...inga tarmfickor och sånt hade jag...mycket glad blev jag för det. Nu återstår det svar på prover som tar ett tag innan dom kommer. Tills dess är det bara att hoppas på att magen lugnar sig och att jag får behålla det jag försöker stoppa i mig.

I övrigt så ska jag försöka börja att leva ett så normalt liv jag bara kan, hur man nu gör det? Min älskade skapelse kommer idag och jag måste försöka handla lite...skulle behöva en blöja utifall det händer något på affären..men det har jag ingen :P...blähä...

Se upp om ni träffar mig...det kan vara riktigt farligt!! Mohaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar