måndag 5 april 2010

Åkomman

Ja, vad ska man säga.. Kan ju berätta att det var Salmonella som jag hade och har. Ni kan ju tänka er att man får en chock när läkaren ringer kl 16 på eftermiddagen och datumet är 1 april och talar om att jag har salmonella, f-n det kunde väll ha varit ett skämt i alla fall!! Men icke..

Ingen i familjen är drabbad och det är tur det eftersom jag har haft detta i 3 veckor. Smittskyddsenheten i Gävle är inblandad och håller på att utreda detta..jag har ingen som helst aning om hur jag kunnat få detta..jag har inte varit utomlands, så det kan bockas av på en gång.

Jag mår hur som helst inge bra, men jag har fått medicin så vi får väll hoppas på det bästa..

Kan bara säga som så här, det är ingen häftig upplevelse att springa omkring och ha magsjuka ggr 3 i 3 veckor. Testa det ni som känner för det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar